PLATĂ

Plata cu numerar

Puteți alege plata comenzii online cu numerar.

Pentru plățile în numerar, conform legii nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare, începând cu data de 9 mai 2015, suma maximă pe care COM CONSULTING o poate încasa de la o persoană fizică este de 10.000 lei pe zi. Pentru toate celelalte situații (persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, etc) suma maximă pentru fiecare cumpărător este de 5.000 lei pe zi.  
După plasarea comenzii, se emite o factură, iar clientul poate veni la depozit să o achite, urmând ca ulterior să se facă livrarea.

Plata prin virament bancar

Clientul va primi pe email  factura cu toate datele necesare pe ea în vederea efectuării plății.

CONFIRMARE COMANDĂ

În momentul  în care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații: 

  • Comanda dumneavoastră
  • Adresa de livrare
  • Modalitatea de plată
  • Preţ/preţurile
  • Date de contact ale departamentului Suport clienți

Acceptarea comenzii dumneavoastră se face în momentul în care vă notificăm pe e-mail / telefon că am expediat produsul/produsele.

Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește în stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.

În interesul tuturor clienților, la anumite produse putem avea restricții la comenzile în cantități foarte mari. În cazul în care încercați să cumpărați în cantități mari unul dintre aceste articole, veți primi un mesaj ȋn care vi se va solicita să reduceți numărul de bucăți pentru articolul pe care încercați să-l cumpărați. 

Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Suport clienți

FACTURĂ

După plasare comandă, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată.

Garanția legală privind conformitatea produselor este acordata de COM CONSULTING SRL în conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora, precum si ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar garanția se acordă pe baza documentului de plată  ( bon fiscal / OP)  și a facturii.

Dacă în comandă ați  menționat numărul de telefon mobil, în momentul în care comanda va fi procesată și pregătită de livrare vă vom notifica de acest lucru şi prin telefon.

TRANSPORT

COM CONSULTING oferă diferite opțiuni de livrare: 

  1. Ridicare din depozit COM CONSULTING CLUJ NAPOCA- nu se aplică taxe de livrare
  2. Livrare în CLUJ NAPOCA pentru comenzi de minim 500 ron (*cu excepția polistiren, vată minerală și plăci gips carton )– nu se aplică taxe de livrare
  3. Livrare în CLUJ NAPOCA pentru comenzi sub 500 ron – se aplică taxe de livrare
  4. Livrare în ROMÂNIA  ( cu excepția CLUJ NAPOCA) – se aplică taxe de livrare

Termenul de livrare este de  2-10 zile lucrătoare. În momentul emiterii facturii veți fi informat asupra perioadei de livrare.

Costurile de livrare sunt transparente, afișate în procesul de check-out.

Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri în perioadele aglomerate și în perioada iernii datorită condițiilor meteo. 
 

Informări de livrare

Veți fi contactat de transportator  înainte de livrarea efectivă .

În cazul în care aveți o comandă online aceasta va fi livrată până în fața blocului, ȋn cazul ȋn care locuiți la casă, livrarea se va face în fața porții.

Livrările au loc ȋn intervalul luni – vineri 8.00 – 16.00.

Primirea comenzii

În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm: 

  • Să vă asigurați că corespund produsele și cantitățile
  • Verificați toate produsele pentru eventuale deteriorări

În cazul ȋn care identificați că cantitatea și produsele nu corespund cu cele din documente, vă rugăm informați transportatorul şi notați acest lucru pe documentul/dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la departamentul de Suport clienți, în maxim 2 zile de la recepție.

Produse deteriorate

Dacă produsele par a fi deteriorate vă recomandăm: 

  • Acceptați livrarea și menționați pe documentele de livrare ce produse sunt deteriorate
  • Faceți o poză
  • Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrare “ Refuzat datorită deteriorării” 

În oricare dintre situații, contactați departamentul de Suport clienți pentru a raporta această problemă.

Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit.

Anularea comenzii înainte de livrare

Dacă doriți anularea comenzii plasate online înainte de livrare, va rugăm să contactați departamentul de Suport clienți. Solicitați anularea comenzii și de asemenea restituirea banilor dacă comanda a fost plătita. Se va restitui atât valoarea produselor cȃt si costul de transport. Nu pot fi anulate comenzile speciale.