Plată și livrare

materiale si accesorii pentru constructii si finisaje

PLATĂ

Plata online cu card bancar prin EuPlatesc ( Visa /Maestro /Mastercard)

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Plata prin virament bancar

Clientul va primi pe email  factura /aviz cu toate datele necesare pe ea în vederea efectuării plății.

CONFIRMARE COMANDĂ

În momentul  în care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații: 

  • Comanda dumneavoastră
  • Adresa de livrare
  • Modalitatea de plată
  • Preţ/preţurile
  • Date de contact ale departamentului Suport clienți

Acceptarea comenzii dumneavoastră se face în momentul în care vă notificăm pe e-mail / telefon că am expediat produsul/produsele.

Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește în stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.

În interesul tuturor clienților, la anumite produse putem avea restricții la comenzile în cantități foarte mari. În cazul în care încercați să cumpărați în cantități mari unul dintre aceste articole, veți primi un mesaj ȋn care vi se va solicita să reduceți numărul de bucăți pentru articolul pe care încercați să-l cumpărați. 

Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Suport clienți

FACTURĂ

După plasare comandă, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată.

Garanția legală privind conformitatea produselor este acordata de COM CONSULTING SRL în conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora, precum si ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar garanția se acordă pe baza documentului de plată  ( bon fiscal / OP)  și a facturii.

Dacă în comandă ați  menționat numărul de telefon mobil, în momentul în care comanda va fi procesată și pregătită de livrare vă vom notifica de acest lucru şi prin telefon.

TRANSPORT

COM CONSULTING oferă diferite opțiuni de livrare: 

  1. Ridicare din depozit COM CONSULTING CLUJ NAPOCA- nu se aplică taxe de livrare
  2. Livrare în CLUJ NAPOCA pentru comenzi de minim 500 ron (*cu excepția polistiren, vată minerală și plăci gips carton )– nu se aplică taxe de livrare
  3. Livrare în CLUJ NAPOCA pentru comenzi sub 500 ron – se aplică taxe de livrare
  4. Livrare în ROMÂNIA  ( cu excepția CLUJ NAPOCA) – se aplică taxe de livrare

Termenul de livrare este de  1-7 zile la produsele la care este afișat “In stoc”, respectiv la 3-14 zile la produsele la care este afișat “Disponibil la comandă”

Costurile de livrare sunt transparente, afișate în procesul de check-out.

Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri în perioadele aglomerate și în perioada iernii datorită condițiilor meteo. 
 

Informări de livrare

În cazul în care aveți o comandă online aceasta va fi livrată până în fața blocului, ȋn cazul ȋn care locuiți la casă, livrarea se va face în fața porții.

Livrările au loc ȋn funcție de programul de livrări al transportatorului / curierului.

Primirea comenzii

În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm: 

  • Să vă asigurați că corespund produsele și cantitățile
  • Verificați toate produsele pentru eventuale deteriorări

În cazul ȋn care identificați că cantitatea și produsele nu corespund cu cele din documente, vă rugăm informați transportatorul şi notați acest lucru pe documentul/dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la departamentul de Suport clienți, în maxim 2 zile de la recepție.

Produse deteriorate

Dacă produsele par a fi deteriorate vă recomandăm: 

  • Acceptați livrarea și menționați pe documentele de livrare ce produse sunt deteriorate
  • Faceți o poză
  • Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrare “ Refuzat datorită deteriorării” 

În oricare dintre situații, contactați departamentul de Suport clienți pentru a raporta această problemă.

Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit.

Anularea comenzii înainte de livrare

Dacă doriți anularea comenzii plasate online înainte de livrare, va rugăm să contactați departamentul de Suport clienți. Solicitați anularea comenzii și de asemenea restituirea banilor dacă comanda a fost plătita. Se va restitui atât valoarea produselor cȃt si costul de transport. Nu pot fi anulate comenzile speciale.